Så skete det…

16 aug

Jeg har gået rundt som en ædedolk om et fyldt køleskab. Længe. Og nu kunne jeg altså ikke holde mig længere, men måtte lægge arm med en af mine absolut yndlingskommunikationsformer: Den kontrollerede stream of consciousness. Den nymodens soliloquy. Det der åbenbart er the shit pt. Bloggen.

Og jeg vover at starte min egen af ingen anden grund, end at jeg kan…

Here goes nothing. Velkommen til min blog.

Fordi jeg elsker regler, og fordi reglerne på denne blog er mine skal De, kære læser, advares/oplyses/indlemmes.  Jeg vil bestræbe mig på at overholde følgende:

–  et indlæg fra mit tastatur kvalificerer sig kun til offentliggørelse hvis det

a) er en opfordring (til mig selv eller andre)

b) er en udfordring (til andre eller mig selv)

c) opklarer en misforståelse (mine eller andres)

d) afliver tidsrøvere (den skarpe iagttager ville påpege, at jeg ved at oprette en blog netop har undfanget en tidsrøver)

Derudover inviterer jeg til knivskarpe comebacks, begavede bjæf,  jubelglæde og åndelig arrogance fra Dem kære læser.

Skriv et svar

