Svaner – so last year

30 aug

Ugler… de er der alle vegne. Er jeg den eneste, der spotter nye ugler dagligt? Og som samtidig synes, at det er ret så fedt, at den mest nørdede fugl i verden er blevet (dare I say it) hip?

I sidste uge var jeg til middag hos et af de mest tjekkede par jeg kender: De forstår at kombinere noget så old school som intellekt med ualmindeligt god retro stil… og så kan de lave mad, så enhver Sydstats-husmor ville græde af glæde.  Og minsandten om der ikke midt i spisestuen, ved siden af udsøgte Bing og Grøndahl potteskjulere med palmer på, gloede to gule ugler på mig. Med stearinlys på hovedet! Samme uge spottede jeg ugler hos Marc Jacobs, i oversize cocktailringe hos Accessorize (ved siden af glitter-kuglepemme og paillet-nøgleringe) og i flere uafhængige butiksvinduer i Kompagnistræde.

Fætteren for oven er netop flyttet ind i mit hjem, og vogter sønnikes seng. Han og hans flok er vist kommet for at blive…

Skriv et svar

