Den jeg elsker, elsker jeg…

5 okt

… og derfor ingen modeuge uden at jeg hovedkuls forelsker mig igen igen igen i Tsumori Chisatos univers. Og hun dyrker på INGEN måde medløber-æstetikken, der ellers griber om sig med foruroligende hast. Hver gang jeg prøver at bilde mig selv ind, at jeg er allermest til klassisk, sort og strømlinet, skal jeg bare se, hvad den dygtige japaner nu har fundet på at divertere med. Og så er jeg igen overbevist om, at uanset hvor sofistikeret klassisk, sort og strømlinet er, så er fantasi fortsat den smukkeste accessory. Billederne nedenfor taler vist helt for sig selv:

Hop i denne mandag morgen, og så er ugen bare meget nemmere at starte på…

Sort tilsat trylleri…

Pariser-chik tilsat Japansk stil-snilde

Monokromt på den gode måde

Lige dele strand-fin og storby-mums

Und dig selv at se den fulde kollektion på Style.com!

Skriv et svar

