Tabula Rasa

11 okt

Jeg havde netop nedfældet et langt og genialt indlæg søndag aften om mine sidste dages tavshed, der var grundet den ledeste sygdom, min krop længe har været udsat for. Det indlæg var så på mystisk vis forsvundet, da det skulle postes denne morgen. Skyldtes det mon at selv bloggen har været ramt af roskilde-syge og spyttet fine inputs ud… eller er det mon bare cyber-selvjustits, der mindede mig om, at SÅ spændende er sygdomssnak heller ikke?

Either way – I’m back! Og har i feberdrømmene haft tid til at tænke på alle de emner jeg også vil skrive om. Watch this space…

En kommentar to “Tabula Rasa”

  1. Anne oktober 11, 2010 hos 9:55 pm #

    Spændende. Jeg glæder mig til at læse, hvad feber-vildelserne fører med sig…

Skriv et svar

