Kritik efterlyses

13 nov

Mens min blog-stemme efterhånden er talt varm, er der kommet flere gode kommentarer til skriblerierne. Tak. Mest af alt er det overordentligt rart, at høre andres refleksioner over de større og mindre (men altid vigtige) emner, som blog-mediet kan berøre. Men det er også rart at blive inspireret til nye opgaver, jeg som blogger bør påtage mig. Tak igen.

En vis intellektuel kapacitet efterlyste et kritisk projekt. Måske savner han mere kant, skarphed eller sarkasme. Eller også efterlyser han holdninger. Uanset hvad kan jeg kun være enig. Bloggere der ikke forholder sig til den position de taler udfra eller det univers, de navigerer i skriver i bedste fald tandløse indlæg – i værste fald uvedkommende.

Jeg har taget den til mig, og vil klart prøve at spidse den kritiske pen. Men jeg kan abolut ikke garantere, at der ikke falder en feel-good-finke af fadet ind i ny og næ…

3 kommentarer to “Kritik efterlyses”

  1. C november 14, 2010 hos 10:01 am #

    Hej Sine

    Jeg blev mindet om dig, fordi jeg fik en mail fra Linkedin om, hvor dit navn stod. Læser denne side med fornøjelse, men er enig i, at der gerne må være mere råhed og underlighed for den sags skyld. Men en befrielse med intelligente indlæg – et særsyn inden for blogger-verdenen:)!

    Christina/nye4

    • vouloircestpouvoir november 16, 2010 hos 8:39 am #

      Hej Christina,

      Mange tak for din kommentar – og fordi du læser med:-)
      Jeg ved ikke hvor mange krøllede ideer, der bliver udvundet i mit hoved, til at tematisere underlighed – men undren bliver der i hvert fald plads til!

  2. C november 14, 2010 hos 10:02 am #

    Minus “om”:)

Skriv et svar

