Ro på

23 nov

Der er stille, og aftenen er blevet det tidligere, end jeg havde regnet med. Planerne blev ændret, babyen var søvnig, før jeg var det, og timerne er pludselig frie. Og friheden kan til tider være næsten paralyserende. Når man (altså jeg) har vænnet sig til at planlægning fra A-Å, for at optimere på tiden, prøve at squeeze en ekstra time ud af døgnet, være lidt mere til stede alle vegne… ja, så er det pludselig meget mærkeligt få ekstra timer forærende. Så nu sidder jeg her… og har 1000 ting jeg gerne ville nå, men kan faktisk ikke huske, hvad det var… så måske man bare skulle gribe det øjeblik, der har budt sig til netop at gøre… ingenting.

En kommentar to “Ro på”

  1. imangelafbedre november 27, 2010 hos 7:39 am #

    Det kender jeg godt! Det vigtigste er bare, at man ikke får dårlig samvittighed over alle de ting man burde ordne i stedet for at lave ingenting.

    🙂

Skriv et svar

