My kind of hausfrau

4 dec

Så har Dolce & Gabbana visualiseret mine hemmelige hausfrau aspirationer. Jeg har været fan af Madonna siden jeg var fem, og jeg er håbløst ukritisk omkring (næsten) alt, hvad hun giver sig i kast med. Hun er ikke en af de kortsigtede it-piger – hun er en kort-luntet diva med alt hvad det indebærer af fabulousness.

Og når hun så er med i en kampagne for den italienske dario duo, og giver den som vampet-husmor, kan jeg ikke andet en ELSKE det. Et dejligt politisk ukorrekt nik til den verserende ‘mor-kult’ – og ustyrligt morsomt, at kvinder bliver mere forargede over, at en kvinde der har passeret de 50 lader sig skamløst retouchere yngre, end en at anorektisk 15-årig ufortrødent lader sig retouchere tyndere. Sådan er dobbeltmoral anno 2010 en kantet størrelse – og Miss Madonna blæser frækt og flot på den…

Skriv et svar

