Paris på Blegdamsvej

9 jan

Jeg vil ikke sige mere om vejret. Men lad mig nu bare sige hvad denne uendelige vinter gør ved mig. Den sætter drømme i gang. Og det er de tilbagevendende af slagsen. Om Paris og hvad man kunne lave der i løbet af foråret. Om en petit café ved Tuilerierne, en citron pressée eller Perrier-Menthe ved Place de Vosges, et glas Sancerre på Café Marly ved Louvre eller en middag med det hele på Les Philosophes i Rue Vielle de Temple. Man kun også bare gøre som Mme Antoinette og spise kage. Macaroons i pastelfarver fra Ladurée.

Drømme afføder web-surf og her endte mine: http://www.hill-street.dk

Her finder man alskens lækkerier i form af duftlys, brevpapir, notesbøger, nøgleringe og net – og de er eneforhandlere i Danmark på de fine Ladurée accesories. Jeg blev kun endnu gladere, da jeg fandt ud af at der også er en butik, med dette slaraffenland i sorbet-farver. På Blegdamsvej af alle steder. Allez-y!! Og få en lille indsprøjtning af Paris, forår og feminine (u-)nødvendigheder.

Et udpluk af  de lækkerier, der nu er mine….

Fint vedhæng til pedel-nøglebundtet

Gaven til mormor der pt også er super-nanny!

Fin indpakning til strøtanker, gajol-filosofi og dybsindig hverdags-haiku

Skriv et svar

