Navneændring uden numerologi

4 feb

Må man gerne skifte navn? Uden anden grund end at det bare ‘passer bedre’? Og jeg har hverken været til numerolog eller clairvoyant – jeg er bare blevet inspireret.

Det er selvfølgelig bloggens navn, jeg tænker på. For jeg har fundet et bedre. Og nu ved jeg ikke om det er a) i orden at omdøbe sine egne tanker b)forvirrende for de læsere, der er så elskværdige at læse med c) dårlig blog-karma og d) overhovedet teknisk muligt?

Hvad siger I?

5 kommentarer to “Navneændring uden numerologi”

  1. Line februar 4, 2011 hos 5:00 pm #

    Din blog, du bestemmer.

  2. Lise Christensen februar 4, 2011 hos 5:21 pm #

    Jeg vil elske den og læse med uanset navn. Det er din blog, så du bestemmer! Hvad er der galt med lidt fornyelse men omvendt – ændrer man sit barns navn fordi man finder et bedre?

  3. Marianne februar 5, 2011 hos 8:27 am #

    Kald du bloggen lige hvad du vil – jeg kigger forbi alligevel.

  4. Peter februar 21, 2011 hos 9:50 pm #

    Jo måske, jeg ved ikke hvad VouloirCestPouvoir betyder. Men jeg ved hvad der ligger under linket.

  5. vouloircestpouvoir februar 22, 2011 hos 11:12 am #

    Det viser sig nu, at et andet begavet hoved (i USA) allerede bruger det navn, jeg havde tænkt mig! – ØV!! I hænger på det nuværende navn nogen tid endnu!

Skriv et svar

