Under Construction

24 feb

Der sker ting og sager med bloggen her. Dygtige mennesker har knoklet (og fortjener et seperat blog-indlæg senere), og jeg glæder mig meget til at den nye blog-identitet bliver åbenbaret. Mindre generisk og meget mere mig.

Tilsvarende glæder jeg mig meget til, at mit mere aktive forårs-selv afløser den dyne af vinter, der har lagt sig over energi-niveauet. Læser ingen metereologer Facebook? For så ville de vide, at vi KAN IKKE MERE!! Vi bliver sure og syge, uinspirerede og uinteressante af det. Og vi kan ikke maskere det længere bag hyggens forsvarsværker; for vattæpperne, hjemmebaget, stearinlysene og de spontane Pinot Noir-stunder har ydet hvad de kan. Kom nu forår og giv os nogle plusgrader, nogle påskeæg og passende kulør.

Ser jeg en til figursyet dunjakke, bamsestøvle eller pelshue imigrerer jeg…

Skriv et svar

