Den ene dag…

11 maj

tager den anden. Og jeg når knap nok at rydde af fra morgenens havregrød før aftenens lasagnefad står i blød i vasken. JEG ANER IKKE HVOR DAGENE BLIVER AF! Jeg prøver at organisere, strukturere, skære ind til benet og cykle hurtigere til og fra arbejde… men jeg når ikke i nærheden af alle de ting, jeg gerne vil i disse dage. Herunder at skrive på bloggen – eller den bog, jeg også er startet på – selvom ideerne banker af sted inde i hovedet.

“Kommer tid, kommer råd” – gælder det modsatte også? For så efterlyser jeg hermed nogle råd til, at få flere timer i døgnet… og så får I også snarligst min liste over effektive time-savers, der IKKE går udover den hyggelige familietid, aftenlæsningen eller (naturligvis) den altafgørende løbetur!

En kommentar to “Den ene dag…”

  1. Greg maj 11, 2011 hos 5:33 pm #

    I wish I could stop time for 4-6 hrs a day w/o repercussions. I’d take up a new hobby or 2.

Skriv et svar

