5 år

29 sep

Lykken kommer i mange forklædninger. Min havde grå tindinger og løbeshorts på. Og virkeligt pæne øjne. Og var høj. Og måske uopnåelig? Det er over 6 år siden, at jeg så ham første gang – og kort efter var vi kærester. Han syntes nemlig (heldigvis) også at jeg vist både var sød og pæn i løbetøj – og at jeg da vist var sådan en, man inviterede med i sommerhus. Et hurtigt år senere var vi gift. Og det er uden tvivl det bedste ja, jeg har givet i mit liv. Til ham.

I morgen er det 5 år siden, at vi havde vores bedste tøj på, bævende stemmer og ‘misty eyes’. Og i morgen er det 5 år siden, at vi var sammen med alle de bedste mennesker, vi kendte, fik de største tilkendegivelser af dejligt talende folk, dansede til den lyse morgen og spiste franske hotdogs til natmad i bare tæer. Og siden er der kommet et nyt hjem, nye jobs og  et barn (og et mere på vej) til . Jeg fortryder intet og glæder mig over, at han valgte mig, og jeg valgte ham.

I morgen fejrer vi det hele i Paris… og siger tillykke til hinanden med de 5 år.

En kommentar to “5 år”

  1. letmeaskyou september 29, 2011 hos 4:10 pm #

    Åh et dejligt varmt indlæg. Rigtig god tur!

Skriv et svar

