Kære blog…

8 dec

Jeg har ikke glemt dig. Jeg savner dig faktisk. Men ligesom alle andre, synes jeg, at jeg farer rundt i denne tid – og når ikke en brøkdel af det, jeg gerne vil. Du er blevet nedprioiteret. Til fordel for indkøb af en snow-globe med rensdyr beboer. Og en tur til New York. Over pebernøds-spisning foran Postmand Per. Over sætnings-analyse (!).  Og research på børnehavepladser og opmærksomme stunder, hvor de små spark fra maven får lov til at stå i centrum.

Og selvom jeg er kuglerund, lidt overtræt, meget julestemt og en anelse presset over forestående eksamensopgave, er jeg ikke bevidst forsømmende overfor dig. Jeg vender tilbage! Med fuld musik, røverhistorier og anekdoter fra hverdagen. Og jeg satser på, at det bliver før 2012…

2 kommentarer to “Kære blog…”

  1. Laura december 8, 2011 hos 2:49 pm #

    Jubii det er ganske vist… at den er sød den kære ventetid 🙂

    • vouloircestpouvoir december 8, 2011 hos 3:59 pm #

      Den er sød og tyk og lidt tung – men det hele værd! … og når barslen sætter ind skal der sørme skrives, skal der!

Skriv et svar

