Fristelser…

28 dec

er der masser af. Særligt hvis man, som jeg, er født med et veludviklet shopping-gen, der aldrig sover helt. Heldigvis har webshopping sat købeloven ud af kraft, og vi kan handle 24-7. Mit liberale hjerte synes det er fantastisk, og selvom smagsdommere, sociologer og selvbestaltede mode-eksperter skriger op om, at mådehold (i bedste klichéstil) ‘er det nye sort’, er der én kategori af handlende, der vender det døve øre til. Mødrene. Tidligere hed det sig, at i krisetider gik salget af læbestift i vejret. Jeg tror imidlertid, at det i dag er salget af børnetøj, der vinder over både læbestift og Chanel No 5. For når vi nu ikke må bruge penge på os selv, er det jo altid lidt i orden, at bruge dem på nogle andre, uskyldige og elskelige sjæle. Yes! Vores børn.

Til jer, der ikke har børn, er resten af dette indlæg håbløst ligegyldigt. Til jer med børn: forbered jer på at blive ledt i fordærv.

Jeg har netop opdaget den mest fantastiske nye webshop, der hurtigt kunne blive min guilty pleasure nr.1 – især eftersom jeg snart er mor til 2. Og velklædte det skal de jo være – særligt efter en af pædagogerne i vuggestuen kaldte min søn for en ‘mode-jon’… Nu har han jo et omdømme at leve op til!

Warehouse11.dk er adressen på modetemplet til de mindste – indgangen til syndenshule siger vist det hele:

Der er både noget til seje drenge og lyserøde piger… og ikke mindst deres mødre. Denne sag var bl.a. at finde under vores juletræ:
God shopping – de holder også åbent lige nu…
Skriv et svar

