Søndagstræt og EN VINDER

30 jun

Jeg har været til bryllup og fejret kærligheden ganske eftertrykkeligt igår. Bryllupper er altså altid de bedste fester – og brylluppet igår var enestående, smukt, rørende og samtidig festligt, farverigt og helt igennem perfekt. Vi fik det hele med. Og jeg havde helt glemt, hvor ude af form jeg er, når det gælder kulørte drinks og dans til den lyse morgen. Dagen i dag er kun blevet gennemført takket være virkeligt enestående bedsteforældre, overordentligt søde børn, og virkeligt meget pizza, cola og is.

Og mens mit hår er ved at finde tilbage til sine vante folder efter fin opsætning af  ofia , har jeg udtrukket en vinder af denne give away ved tilfældighedens princip.

Rie! Du har vundet en skøn pakke Hair Expertise produkter. Skriv din adresse til mig her: sine.gerstenberg@gmail.com, og så får jeg fluks produkterne af sted.

Skriv et svar

